Goodbye China :(

11 mei 2017 - Chengdu, China

Hoi allemaal,

Ik zit nu op de rand van dit bed mijn reisblog te maken.
Want vandaag moet ik afscheid nemen van dit plekje op de kaart.
We worden om 10.00 opgehaald met de taxi die ons naar het vliegveld brengt.
Daarna gaan we nog wat shoppen om ons geld wat op te maken, want daar hebben we in Nederland niks meer aan.
Daarna in het vliegtuig en op naar Nederland!
Het is in totaal 10 en een half uur vliegen *pfffff* dat wordt een lange zit.
Als we aankomen op Schiphol is het 19.00 's avonds omdat we terug in de tijd vliegen.
Bij Schiphol haalt mijn tante ons op en moeten we nog anderhalf uur rijden naar huis.
We komen rond 22.00 aan bij ons huis (we moeten namelijk op schiphol ook nog de koffers ophalen en zo).
Ik heb super veel zin om iedereen weer te zien!!!
En vooral Lily!!!!!!!!!!!!!!!
Dat was alles om te vertellen voor vandaag nog een uur wachten en dan worden we opgehaald met de taxi.

Ik hoop dat je dit verhaal leuk vond.
Misschien moet je deze blog in de gaten houden voor ong. Nog 1 verhaal.
Die hopelijk ook net zo leuk, spannend en grappig wordt als de vorige!