Welkom in China

24 april 2017 - Beijing, China

Hallo vrienden, familie, kennissen, klasgenoten en meer!
Hier een verhaal uit China!
Allereerst sorry dat het zo lang duurde in het hotel kon ik geen goeie wifi krijgen :(
In iedergeval het inchecken ging heel goed we konden er zo doorheen lopen!
Daarna onze koffers afgeven en door de douane en dan 2 uur wachten.
Onze vlieg reis was geel goed gegaan :).
Alleen kon ik niet zo goed slapen, daarom was het ook niet handig dat we half 9 Chineese tijd pas aankwamen dus moest ik de hele dag door komen zonder in slaap te vallen *dat lukte niet verzeker ik je)
Om half 2 werden we opgehaald door onze Nederlandse gids.
We hebben door de de stad "Hutong" gewandeld het was heel leuk.
Volgende dag gingen we naar de Chineese muur.
Onze gids was heel aardig.

Nou dat was het voor dit verhaal.
Ik hoop dat je het leuk vindt.
Blijf deze website in de gaten houden voor meer leuke en spannende verhalen.
Xxxliam <3

1. Jolien:
    Leuk hoor ✨
  2. Mila:
    Hey Liam, ik vind het super leuk om dit te lezen. Hou me op de hoogte van wat je allemaal doet. Ik mis je geel erg maar ik moet het nog een tijdje volhouden. Heel veel plezier daar!!! Xxx Mila❤️
  3. Tanja de ronde:
    24 april 2017
    Jammer dat je niet kon slapen in het vliegtuig. Leuk om je spannende verhalen te lezen! Veel plezier
  4. Silke*:
    Super leuk Liam veel plezier in China ik vind je blog super leuk.

Xxxsilke
  5. Tessa.N.:
    Super leuk!
  6. Arjo en Wilma:
    Super leuk dat je het zo naar je zin hebt dit word vast de leukste reis die je ooit gemaakt hebt hihi
  7. Jolien:
    Echt superleuk jou blog
  8. Yara:
    Super leuk je het naar je zin hebt in China ik mis je heel erg tot over drie weken ❤
  9. Hennie en Hilbrand:
    24 april 2017
    Top om jouw verhaal te lezen, Liam. Veel plezier morgen in "de verboden stad"