The Giggling Tree

4 mei 2017 - Yangshuo, China

Hoi Iedereen (Ik Weet geen openingszin meer)

Sorry dat het zo lang duurde maar ik had geen goede wifi en ik had het een beetje te druk.
Maar hier is weer een nieuwe blog.
Ik kwam maandag 1 mei aan bij de Giggling Tree.
Het was 3 uur en een kwartier rijden in de trein en daarna moesten we nog een anderhalf uur rijden met de taxi.
Uiteindelijk kwamen we aan bij de Giggling Tree.
De eigenaar was er ook dus we werden gelijk vriendelijk (in het Nederlands) ontvangen.
Daarna ginoen we onze kamer bekijken en inchecken.
Toen gingen we eten en toen op bed, want het was best laat.
De volgende dag hadden we een fiets gehuurd en gingen we de omgeving bekijken.
Het was heel warm om te fietsen dus toen we klaar waren sprongen we in het zwembad.
Ik maakte al snel contact met een meisje van mijn leeftijd en we gingen samen zwemmen.
Er was ook een jongen die probeerde met banden op elkaar te blijven drijven.
Toen hij eindelijk dreef duwde ik hem om.
Toen wou die wraak en gingen we steeds elkaar er in duwen en heen en weer zwemen.
Die avond gingen we ping-pongen/tafeltennissen met z'n drieën en toen kwam de zus van die jongen er ook bij en nog een ander meisje met een broertje van de zelfde leeftijd als die eerste jongen.
Dus gingen we met z'n vieren (de meiden dus) een beetje kletsen en moppen vertellen.
Terwijl de jongens ons met nerf geweertjes beschoten.
Die dag erna (gisteren dus) hadden we een scooter gehuurd en naar de moonhill.
Daarna gingen we net alle kinderen van ong. Mijn leeftijd zwemmen.
Afgelopen nachat ging het onweren.
Vandaag had ik niet meer gezwommen omdat het niet heel warm was.
Om half 4 's middags had ik een waaier geverfd bij een workshop.
Morgen ga ik met de taxi van 2 uur naar ping'an.

Ik denkt dat dat alles was om te vertellen. (Ik hoop dat de foto's nu wel lukken)
Ik hoop dat je het weer een leuk verhaal vondt.
En blijf deze blog natuurlijk in de gaten houden voor meer leuke, spannendeen grappige verhalen.

Xxxliam <3
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Opa en oma:
    4 mei 2017
    Vindt jou verhalen heel leuk
    leuk dat je daar vrienden hebt gemaakt
    veel plezier nog
  2. Tanja de ronde:
    4 mei 2017
    Leuk dat je vrienden heb gemaakt, is altijd leuk om even lekker te chillen, toch? Hoe vind je het eten daar? Ik ben benieuwd hoe je Ping'an vind.
    Groetjes van ons allemaal
  3. Yara:
    4 mei 2017
    Wat leuk dat je vrienden heb gemaakt ik mis je heel erg de groetjes uit Nederland ❤
  4. Hennie en Hilbrand:
    4 mei 2017
    Weer een mooi verhaal, Liam. Wij wensen jullie een hele goede reis naar jullie volgende bestemming. Liefs van ons.
  5. Jolien:
    Leuk
  6. Irene:
    5 mei 2017
    Super zeg!
  7. Mila:
    6 mei 2017
    Echt super leuk om telkens jouw bijzondere verhalen te lezen!!❤️ Ik blijf het sowieso in de gaten houden!! Veel plezier daar nog! Groetjes Mila. P.s. Ik mis je heel erg! Doeiiii