De veboden stad

25 april 2017 - Beijing, China

Hallo vrienden, familie, kennissen, klasgenoten meer!

Weer ern nieuw verhaal op mijn reisblog.
Vandaag zijn we (zoals je aan de titel kunt lezen) naar de verboden stad geweest.
Wat ik nog was vergeten was dat ik gisteren was wezen shoppen en daar heb ik deze katten oren gekocht (zie foto's)
Maar verder op de verboden stad.
Om 7.00 chineese tijd was de wekker gezet en zoals gewoonlijk kon ik weer niet uit mijn bed komen.
We gingen ontbijten en daarna werden we door onze gids opgewacht in de lobby.
We konden of met de taxi of lopen onze gids zij dat als we gingen lopen het zo'n 35 min. Bezig waren wij hadden dus verwacht dat het heel ver was.
Dus zeiden we dat we met de taxi wilden, omdat we daar ook nog moesten lopen.
Dus stapten we in de taxi en nog na geen minuut waren we er al.
Toen we binnen de muren kwamen die de tempel vroeger moesten bewaken, zagen we hele lange rijen en toen dacht ik ja daar gaat al weer een uur.
Gelukkig hadden we van te voren al tickets gekocht, zodat we gewoon door een speciale rij konden lopen dus we waren heel vroeg binnen
Het was leuk maar super druk.
Toen we bij het einde kwamen waar een tuin was gingen we even rond kijken.
De gids ging ons wat uitleg geven (zoals ze ook horen te doen) toen zag ik ineens een vrouw die me heel vreemd aan keek.
Ze haalde haar telefoon uit haar tas/rugzak en maakte ineens een foto van ons toen rende ze snel weg (alsof het de normaalste zaak van de wereld was) een paar meter verderop ging ze de foto bekijken en gilde het uit en liet heet aan een man zien
Toen we uit de de verboden stad kwamen gingen we even winkelen.

Nou dat was het voor dit verhaal op mijn blog.
Ik hoop dat je het leuk vindt.
Blijf deze blog in de gaten houden voor meer leuke en spannende verhalen.
Xxxliam <3

1. Joukje &Richard:
    Dag lieve Liam .
    Leuk om jou reisblog te lezen . Je houd hiermee ons goed op de hoogte van alle leuke dingen die jullie doen . Heel veel plezier nog . Ps ik vind je nieuwe oren je leuk staan
  2. Opa en oma:
    Hoi liam
    zo te zien hebben jullie Veel plezier
    en genieten
    ook ik vindt je oren leuk
    past mooi bij je kleur haar
    Gr ook van opa
    doei
    hoor gouw weer van jou
  3. Jolien:
    Leuk Xxx Jolien
  4. Anneke en Evert:
    25 april 2017
    Leuk om je verhaal te lezen!! En je oortjes....... echt snoezig Jullie hebben in de paar dagen dat jullie daar zijn al Veel mooie dingen gezien zeg. Ik kijk uit naar je volgende verhalen en avonturen. Dikke ❤️
  5. Yara:
    25 april 2017
    Fijn dat je het zo leuk vond en wat raar dat die vrouw een foto maakte en nog één ding wat een schattige kattenoortjes #cute
  6. Ellen stuurop:
    Hoi Liam,

Liam wat leuk om je blog te lezen. Prachtige foto's ook. Ik hoop dat je nog heel veel leuke dingen beleeft en ziet. Groetjes van mij en een poot van Diesel :)
  7. Mila:
    26 april 2017
    Hey Liam,
    Ik begin je steeds meer te missen maar ik ben heel blij dat je het zo leuk hebt in China. En wat vreemd inderdaad dat die vrouw een foto maakte. Ik hoop dat je nog veel meer van dit soort leuke dingen gaat doen XXX Mila!❤️
  8. Tessa.N.:
    26 april 2017
    Super leuk
  9. Tanja de ronde:
    27 april 2017
    Wat staan die oortjes je leuk! Ook raar van die vrouw om een foto te maken en weg te rennen. Veel plezier nog.